Forgotten Son

اولین پست معرفی

ساعت 3:30 روز سه شنبه 1398/2/24

امروز تصمیم گرفتم اولین پست معرفی موسیقی،فیلم یا سریال رو که قبلا هم دربارش گفته بودم ارسال کنم...

راستش من خیلی موسیقی گوش میدم و تا به حال از سبک های مختلف هم گوش دادم و حتی توی هر دوره زمانی عاشق یکی از سبک ها بودم...
خودم حس میکنم این سیر یک سیر تکاملی بوده برام (گرچه شاید سیر تکاملی یک نفر دیگه از سبک دیگه شروع و به سبک دیگه ختم بشه)

به هرحال حس میکنم که تازه اون چیزی رو پیداکردم که همیشه به دنبالش بودم و اینقدر دنیاش عمیق و بزرگه که بعید میدونم بتونم تا آخر عمرم همش رو کشف کنم اما دلم میخواد اون کارهایی که واقعا به نظرم شگفت انگیزه رو معرفی کنم شاید یکی خوشش اومد...

بیشتر موسیقی هایی که من گوش میدم سبک کانتری،راک و متال و زیرشاخه هاشونه اگرچه در سبک های دیگه هم هستند کارهایی که واقعا جالب توجه هستن اما فعلا سبک های مورد پسند من این ها هستن!

درباره فیلم و سریال خیلی حرفی برای گفتن ندارم اما سعی میکنم اونایی که تعریفشون رو زیاد میشنوم ببینم که از بعضیاشون خوشم میاد و بعضیاشون به دلم نمیشینه...به هرحال دلم میخواد اونایی که دوست دارم رو معرفی کنم تا اگر احیانا کسی ندیده ببینه...شاید لذت ببره:)

یه نکته مهم دیگه که باید گوشزد کنم بحث فضای ابری و هاستینگ بیانه که متاسفانه(یا خوشبختانه) یه سری محدودیت هایی داره بنابراین سعی میکنم فایل هایی که میخوام آپلود کنم اما توی فضای بیان نمیگنجه رو جاهای دیگه آپلود کنم اما فایل های سنگین رو فقط لینک میدم(یوتیوب و...) امیدوارم باعث ناراحتی نشه!

به هرحال در ادامه مطلب اولین موسیقی رو معرفی میکنم:

نام اثر : Song of Unborn

هنرمند : Steven Wilson

آلبوم : To the Bone

سبک : Progressive Rock

این ترک رو من اولین بار که گوش دادم خیلی بهم حس خوبی رو منتقل کرد چون در اون لحظه واقعا حس یاس و ناامیدی اومده بود سراغم و حس میکردم راهم رو گم کردم و هدف زندگیم رو گم کردم و توی دنیا فقط بدون هدف و انگیزه سردرگمم اما استیون ویلسون توی این اثر خیلی زیبا هدف های آفرینش رو دوباره به ما یادآوری میکنه و نکته جالبش اینجاست که توی هرقسمت برامون روشن میکنه که به جای هدف های اصلی ما خودمون رو درگیر چی کردیم!

به نظر من این کار رو حتما گوش بدید مطمئنم اثر مثبت خواهد داشت:)

دانلود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan