Forgotten Son

آخرش تکلیف ما چی شد؟

امروز چهارشنبه اول خردادماه سال 1398 ساعت 3:24

و چیزی که امروز رو یکمی برای من خاص میکنه اینه که فردا سالگرد به دنیا اومدنمه!
یعنی فردا روز تولدمه و به عبارتی امشب شب تولدمه! :)

و این میشه بیستمین بار که من این روز رو توی سال های مختلف میبینم و ازش عبور میکنم! بییییست سااااال.....

یعنی فردا من از دهه دوم زندگیم عبور میکنم و قدم میذارم به دهه سوم زندگی...

و به قول یه بنده خدایی که یادم نیست کی بود آخرش نفهمیدیم یک سال به عمرمون اضافه شد یا یک سال دیگه هم از عمرمون کم شد!

فکر میکنم 20 سال زمان زیادیه گرچه شاید به دید خیلی ها من تازه جوون باشم و کلی راه پیش رو داشته باشم (اما معلوم نیست حتی فردا رو هم ببینم!)
20 سال زمان زیادیه وقتی که برگردم و نگاه کنم ببینم چی بودم و چی شدم!
بعضی وقتا اونقدر تغییرات زیاد بوده که تصویر پشت سرم برام واضح و روشن نیست...قابل درک نیست...
و 20 سال زمان زیادیه وقتی که به خودم نگاه میکنم و میبینم با تموم تغییرات و رشدها و پیشرفت ها (حداقل از دیدگاه خودم) هنوز هم خیلی راه مونده تا کامل بشم...شاید اصلا نشم!
20 سال زمان خیلی زیادیه وقتی که نگاه میکنم به پشت سرم و میگم چقدر عمرم تلف شد...!

و هیچ چیز برام عذاب آورتر از این نیست که حس کنم 20 سال از عمرم گذشته اما هنوز اونطوری که میخواستم زندگی نکردم...هنوز درست راهم رو پیدانکردم...هنوز دارم از شاخه ای به شاخه دیگه میپرم...و مهم تر از همه هنوز هم دارم گذر زمان و عمرم رو میبینم درحالی که سردرگمم!

و باید همه این مصیبت ها را جشن بگیرم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan